PŘEDSTAVUJEME VÁM ....
Máme pro vás super novinku!
Pro naše (i vaše) děti jsme vymysleli a vytvořili textilní "deskovou" hru.
A není to jen jedna hra, ale hned 3 v 1.
🌴🐒🐘 Hra pro 2 až 4 hráče je vhodná pro malé děti od 3 let a jejich rodiče, kteří můžou na začátku pomoct s pochopením pravidel nebo s vymýšlením pravidel nových.
V balení najdete velikou textilní hrací podložku 150x150 cm se speciální grafikou a herním plánem, 16 textilních karet pro hru a textilní hrací kostku.
Vše je z praktických a zdravotně nezávadných materiálů a nejmenší díl má 11x11 cm, takže rozhodně nehrozí, že by nejmladší hráči nějaký dílek nedopatřením spolkli.
Pravidla jsou jednoduše pochopitelná a ve hře není nutné počítání políček. O posunu po hrací ploše rozhoduje obrázek na kostce a doplňkové karty s různým významem.
Vše je zabaleno v praktickém obalu, který s obsahem snadno přesunete podle potřeby. Bytelnou hrací podložku po hře využijete i jako deku na odpočinek u vody, na louce nebo na zahradě. 👉 Vše je pratelné za běžných podmínek, jen nikdy nesušíme v sušičce, ale díky materiálovým vlastnostem bude vždy rychle suché a hra může začít nanovo.
PRAVIDLA HRY
Napřed se podívejme do jednoho Cirkusu, za čtyřmi jeho zvířátky.
Slonem, Pandou, Zebrou a Papouškem.
„Tome, Víš, co bych moc chtěla?“ Ptala se Panda Vanda. „Tak to teda nevím,“ odpověděl chobotím hlasem Slon Tom. „Já bych se moc, ale fakt moc chtěla podívat do Džungle.“ Odvětila zasněně Vanda.
Právě v tom okamžiku z manéže vyběhla Zebra Petra, s Papouškem Jarouškem, který jí sedí na hřbetě a ptá se: „Co vy dva tu kujete za pikle?“ Tom zaburácel svým barytonem: „Vanda chce za dobrodružstvím do Džungle a mně by se to taky líbilo.“ „Tak to ti nevím, Tome… Je to dobrej nápad?“ Ptá se Petra. „Nooooo, co já vím, zrovna kolem džungle pojedeme.“ Hlásí Tom. “Máme jí teď na trase, to je pravda.“ zařehtala Petra. Papoušek Jaroušek se přidal a povídá:
„To je úplně moc superrrrr... Já letím s Váma. To je parrrrráda, Dobrrrrrodrrrrrůžo“.
Celou jejich povídačku zaslechla teta Růža, Žirafa, co si užila spoustu Dobrodrůža, a nejen díky tomu měla ze všech zvířátek nejlepší rozhled, a tak jim povídá: „No jo, bude to určitě dobrodružství, ale dávejte si pozor, to Vám povídám! Zvířátka v džungli jsou jiná, než my a nemusí být hned Vaši nejlepší kamarádi. Musíte být opatrní. Džungle může být hodně nebezpečná.“
Pomůžete zvířátkům z cirkusu dobrodružstvím projít?
HRA I. DOBRODRUŽSTVÍ V DŽUNGLI
OBSAH BALENÍ
1x textilní hrací plán
1x textilní hrací kostka
16 x textilní hrací karta
1x pravidla
HRA II. PEXESO
aneb pekelně se soustřeď)
Všechny kartičky můžete využít jako PEXESO pro začátečníky, protože tvoří 8 párů.
Pexeso je karetní hra pro nejméně dva hráče zaměřená na paměť a soustředění. Hraje se se sadou všech karet. Cílem hry je nalézt co nejvíce dvojic.
HRA III. PIŠKVORKY
Na zadní straně hracích karet jsou zobrazeny křížky a kolečka a můžou díky tomu sloužit pro základní pochopení hry piškvorky.
Piškvorky jsou strategickou hrou, ve které spolu soupeří dva hráči. Vyhrává hráč, který jako první vytvoří nepřerušenou řadu čtyř svých značek.
Přejeme spoustu zábavy.
Příprava hry:
Cílem hry je dostat svá zvířátka do vlastního domečku za mostem.
Před zahájením hry zamícháme karty s Krokodýlem, Lenochodem, Lvem a Opicí a obrázkem dolů je ve dvou či více hromádkách umístíme do středu hrací plochy. Toto provedeme také vždy, když jsou karty během hry dobrány. Karty se znova zamíchají a umístí se opět do středu, až do konce hry.
Hráči si hodí kostkou nebo si vyberou, se kterým zvířátkem budou hrát a jeho dvě karty si umístí na své políčko s OBRÁZKEM CIRKUSU A VYLOSOVANÉ POSTAVIČKY.
Průběh hry:
Pohyb hracích karet (zvířátek) se řídí pomocí hodu kostkou. Podle zvířátka, které na kostce padne, se hráč posune na nejbližší políčko se stejným zvířátkem. Tohle pravidlo vás může zkratkou přes most, který je také hracím políčkem, přivést na vnitřní okruh.
Pokud na kostce padne symbol zvířátek z džungle (červené pozadí), hráč se posune na nejbližší políčkos jejich symbolem ve směru hry a ze středu hrací plochy si náhodně vezme jednu kartu zvířátek z džungle. Tyto karty pak určují další postup hráče a to následovně:
• Lenochod – tě zastaví, tedy hráč zůstává stát a nikam se nepřemísťuje.
• Opice – je potměšilá a přemístí hráče na nejbližší políčko s jeho vlastním obrázkem na vnějším okruhu a to i v případě, že je hráč již na okruhu vnitřním.
• Lev – je velký a je schopný hráče vyplašit tak, že uteče na nejbližší políčko s vlastním obrázkem, bez ohledu na směr hry, takže pokud je nejbližší hráčovo políčko směrem zpět, musí se přemístit právě tam.
• Krokodýl – je záludný a dokáže hráče zahnat až na jeho vlastní políčko s nápisem START, ze kterého začínal hru.
Hráč má po celou dobu hry na hrací ploše obě své karty a po hodu kostkou se rozhoduje, kterou z nich provede tah. Hráč může při každém hodu hrát pouze jednou ze svých dvou hracích karet a pohybuje se pouze ve směru hry (výjimka pouze v případě, že hráče zažene Lev).
Když hráč dojde před svůj domeček, čeká, dokud mu nepadne na kostce jeho vlastní obrázek, nebo obrázek, který mu umožní postup vpřed. Pokud takový obrázek nepadne, hráč zůstává stát a čeká na další kolo, nebo hraje druhou hrací kartou.
O tom, kdo získá jedno políčko, na němž by se ocitli dva hráči, rozhodne hod kostkou. Políčko vyhrává ten, kdo první na kostce hodí svůj vlastní obrázek. Ten, kdo prohraje se vrací na nejbližší políčko se svým vlastním obrázkem. (možná varianta pro menší děti je, že na políčku zůstanou hrací karty obou hráčů).
Hráč nesmí mít obě své hrací karty na jednom políčku, musí využít tahu jinou hrací kartou. Jediná možnost, kdy hrací karty jsou na jednom políčku, je vlastní políčko START. (například po vyhnání krokodýlem)
Hru začíná nejmladší hráč a dále se pokračuje po směru hodinových ručiček (ve směru, kterým plují lodičky na řece). Hráč hodí kostkou a posune svou kartu ve směru hry na nejbližší políčko s obrázkem zvířátka, které mu padlo na kostce.